.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تخفیف 25 درصدی در نمایشگاه قرآن و عترت ساری
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت در ساری خبر داد و گفت: تمامی کتب موجود در این نماشگاه با 10 الی 25 درصد تخفیف در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، احد جاودانی در مراسم افتتاحیه نمایشگاه هدف از برگزاری این رویداد را اشاعه و ترویج هرچه بیشتر فرهنگ و آموزه‌های قرآنی در زندگی فردی و اجتماعی مردم به‌ویژه جوانان عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه به مدت یک هفته با بیش از 100 هزار جلد قرآن و سایر کتب قرآنی در قالب 24 غرفه از 12 ناشر برتر مازندرانی آغاز به کار کرد ادامه داد: تمامی کتب موجود در این نماشگاه با 10 الی 25 درصد تخفیف در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران بیان کرد: ایستگاه نقاشی، صنایع‌دستی ، رونمایی کتاب، اجرای نمایش خیابانی، عرضه محصولات دستی بانوان و غرفه عفاف و حجاب از جمله برنامه‌های جنبی این نمایشگاه است.

این مسؤول افزود: هفته قرآن و عترت مازندران امسال همراه با جشنواره و نمایشگاه دستاوردهای قرآن و عترت با حضور دستگاه‌های اجرایی در شهرهای مختلف استان برگزار می‌شود.

جاودانی یادآور شد: در این هفته ناشران برتر حوزه قرآن و عترت در سطح استان و کشور با ارائه آثار چاپی در نمایشگاه قرآنی در ساری شرکت کردند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساری نیز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه قرآن و عترت مازندران با اشاره به اینکه هفته قرآن و عترت تنها به این چند روز ختم نمی‌شود، اظهار کرد: همه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای دولتی و غیردولتی و مؤوسسات مردم‌نهاد باید پرداختن به موضوعات مبتنی به قرآن و عترت را در طول سال در اولویت کاری خود قرار دهند.

حمیدرضا عشریه با قدردانی از مؤوسسه قرآن و عترت نورالهدی به‌عنوان دبیر جشنواره، گفت: برای بررسی نیازها و الزامات برگزاری هفته قرآن و عترت از ماه‌های گذشته و نشست و هماهنگی با سایر دستگاه‌های اجرایی برای این منظور اقدامات شایسته‌ای انجام شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.106 seconds.